Brasan brinner...

och de är HELG...Inte för de känns så värst speciellt..
Har som massor att göra... :) Tömma lgh mm. Har ju barnen hemma och ska roa dom lite med. Regnar gör de med..=(
Hoppas de blir bättre imorron.. :)
Gubben jagar å kryper på älg hela helgen så han ser man ju inte.
Ska bli såå skönt då allt med lgh är borta så jag bara kan släppa de och börja grejjer mer här hemma i huset..:)

Skulle vilja vara barnledig och bara få göra något roligt, koppla bort allt..Helst nå mys med gubben då ..;)

Idag har jag  å lillan sprungit runt Åsele lämnat lite brev och ett papper till skolan där jag brukar vicka så dom ser att jag inte är nån skummis..
Var och löste ut mitt paket från cellbes så nu har Emanuel en ny fin dress och jag har varma rejäla vinterskor..

Just ja har jag sagt jag ska bli SKOTER ägare??!! =)))
Ska köpa en yamha av Magnus.. :) Min första alldeles egna skoter... :) WROM va jag ska köra i vinter.. :)

Vi ska oxå installera en värmepump..:) Få se hur de blir man ska tydligen få mycket bättre luft och jämnare.. :)
Känns så mysigt att vi ska bli vi på riktigt nu.

Nu ska jag ta bilen till ICA och köpa vovve mat för han fick allt stanna hemma i helgen.. :) Var tydligen redan så mycket hundar i jaktkojjan...

Ha en mysig kväll!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0