Heeej Och Håå...

Vi till vår Loppis går.. =)
I helgen är de Loppis som gäller, var ganska många här och kika igår men idag e det dööö lugnt...
Tjänade väl nån hundring men köpte desto mer.. Skratt!!

Magnus brorsdotter var ju här och hade fina leksaker så nu har jag köpt upp ett laget med julklappar åt Elina.. =)

I övrigt har vi gjort i ordning vårt vardagsrum och möblerat om lite, vart jättefint. Ska bara fixa lite nya mattor ev och så.
Snart ska vi in me allt.. blir skönt då kan man verkligen göra klart städa och fixa ... =)

Emanuel har ju fått ett fint rum, ungen har tv, xbox,DVD =) Gissa om han var stolt??

På kvällarna har vi bara mys och kikat film även om jag inte riktigt orkat se klart hela kanske?! ;)

I veckan har jag ju jobb att roa mig med.. :) Blir skönt, dock e manne ganska förkyld så hoppas de vänder snabbt.. :)

Nu ska jag kika ut å se om de kommer nå bilar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0