Idag...

Blir de en sväng till M`s jaktkojja, tydligen har bilen låst in nycklarna.. *Skratt*
E väl kojspöket.. ;)

Barnen var så söt, el Emanuel sa men DÅ måste jag ta med och bjuda på något till "mina" jaktkompisar.. =)
Så nu har vi rensat ICA på gotta..
Elina ville bjuda på frukt *S* De kommer nog uppskattas.. ;) Sen har vi köpt chips, smågodis, korvar och halstabletter.. :)

Somnade typ tio igår.. efter ett gulligt samtal från min karl..De värmde..:)

Ska ta med vovven så han får springa lös, OM ni visste hur mycket jag skulle vilja ha en egen hund oxå. Går dock inte med den hund som redan finns i huset.. =// Han gillar inte andra vovvar..

Men var är solen? skulle ju vara fint i helgen, tur de inte är kallt i allafall....

Nej nu ska jag förberda lite...

Ha en fin fin dag det ska jag.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0