I`m Back..!!

Har varit lat i veckan inte orkat blogga något, hoppas ni överlevt ändå.. ;)

Så vad har hänt på sistone då?? Tja här rullar det mesta på som vanligt. Jobbade sista dagen i Måndags har ringt på äldreboende här i Åsele och där tror dom att de kommer behövas folk så jag håller tummar och tår.. :)

Emanuel trivs toppen på skolan och verkar då ha kompisar. Han har blivit super bra kompis med grannarnas barnbarn dom går i samma klass. Så min lille son har skrivit sitt första kärleksbrev på egen hand i dag, enkelt och inga krusiduller. Det lyder.. Jag är Kär i Dig.
Hehe han är så söt mycket och tänka på nu när han har en tjej..=)) Viktigt att klippa sig och va fin.. :D
På Måndag så ska dom bada här i Å så har dom badskola så alla barn lär sig simma, toppen tycker jag..:)

Idag (lördag) har vi varit med M på fågeljakt.. :)
Spännade tyckte barnen, höra hur hunden skällde och om vi skulle höra något skott och det kom! Så nu har M en tjäder i ladugården.. :)))
Vi grillade parisare och mös med, synd bara de är så trist väder.

På vägen hem ringde M`s mamma och ville vi skulle komma förbi, hon hade plockat en hel hink lingon som vi fick, gissa om man blir GLAD.. :) Dom e allt rara mina svärföräldrar.

Resten av kvällen blir de mys hemma..

Elina hon hänger med som vanligt, surar mest i sin härliga trots men mellanåt blir hon en solstråle även om de är sällan just nu.. ;))

Ringde just på en hel hög med Duplo och ett prinsess slott, så nu är lillans present fixad. Toppen mycket saker för den enkla summan av 500..:D

Nä nu tjaaaaatar gubben på att få datorn så bäst jag slutar klicka.. :)

Ha en fin helg, ses snart!!

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Blääää

ja du ...hmmmm din lilla lilla gumma....tjata å tjata...hmmmmm de blir smisk i kväll....och duuuuu.... du glömde att lill killen ha skjutit för första gången ida...hihi en blivande jägare...kram

2009-09-05 @ 18:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0