Kan man säga..

Upp sig som mamma??!! *S*
Är sååå trött...ständigt kiv, jag ska ha det NEJ JAG SKA HA DET!!
Hela tiden!! Blir tokig, är ju mitt fel jag har satt gränser för dåligt antar jag...men har oxå läst att syskon ibland har så olika personlighet att dom har svårt komma sams. Ja inte vet jag...
Dom är ju mitt allt så klart.. men ibland vill jag bara lägga mig ner å vråla jag med. Varför kan vi inte ha de bara mest mysigt... Alltid då jag är själv med dom är dom hemsk!! Dom testar, lyssnar inte, skriker, gråter, tjatar... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR blir tokig. Dom har typ ingen egen fantasi.. Men jag tror ju det kommer, som igår då byggde emanuel ett cykel hopp.. :) Ju m er dom får vara ute och klara sig ju mer måste dom ju komma på och lära sig klara sig själv... Förstår förklara hur man menar med ord..Menar ju inte dom ska känna sig utestängd på någe vis men dom är barn och barn ska kunna leka.. :))
På dagis/skola funkar de hur bra som helt med, jag får alltid mycket beröm för jag har så otroligt trygga och fina barn som kan spela ut sitt regiseter med alla känslor mm... Dom är goa, kramiga och visar mycket kärlek så något måste jag ju gjort rätt.. :)

Från och med nu ska dom få gå in på sina rum vid första grin å skrik! In och sitt.. Så det så! Svårt vet inte hur man gör ju ??? Hur uppfostrar man rätt??? Så dom blir lugna och trygga???? Vill kunna dela och få råd av någon?? Vill ha hjälp..
Jag gör ju allt för dom.. älskar dom...
Men jag är väl för svag.. för snäll..för hamig...
Och nu nä jag i princip ska ha dom hundra procent så måste de funka, annars orkar jag inte.. =(

Nåja skönt klaga ur sig..
Just nu är dom ute och leker i allafall... :)
Och jag ska börja med lunchen..förhoppningsvis så lagar M middag han gör så god mat alltid godare när nån annan lagar ju.. :))

See Yaa Later Alligator...

Skönt att min M kommer ikväll så jag får gooosa.. ;)

Kommentarer
Postat av: Mrsp

Låter inte det enklaste att vara mamma...men det låter som du kämpar och gör ett jäkligt bra jobb.



Och ett sånt beröm ( fr förskolan ) måste värma ordentligt!

Jättekul att få höra som mamma kan jag tänka mig.

2009-09-21 @ 11:02:21
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0