Loppis..

Så var förberedelserna igång..=) Bord är uppsatta nu ska dom bara fyllas, blir ju en gårdsloppis för att kanske tjäna en liten slant plus att tömma lite dubbla saker.. :)
Hoppas på mycket folk och soligt väder.. Så alla som är i närheten kan ju kika förbi nästa helg.. ;)

I övrigt har jag fortsatt bära in lite saker, så de sinar i lgh även om de är alldeles för mycket kvar *Suck* Men blir skoj när allt e på plats... Gillar ju att göra mysigt hemma inredning har alltid varit roligt även om jag inte har de så modernt som jag skulle velat..:) men de kommer.. ;) Önskar mig så ett nytt köksbord med stolar.. =)

Fjuttan har varit på dagis så jag och manne har varit alone hela dagen, vid ett kom hans kompis och han fick följa med till hennes hus, o`boy gissa om dom lekt.. :) Nu vid halv åtta la jag barnen och dom e såå trötta... Så nu hoppas jag dom knoppar fort så han orkar med skoldagen imorgon.

Pruttan e ju hemma med mig imorgon, då ska de förhoppningsvis tvättas..Rooligt va?!!

Nåja sen är de helg, få se vad jag å kidzen hittar på..

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0