Snööööööööö...

I morse var de vitt på backen.. =) Så hääärligt det blir genast mycket vitare och härligare.. :) Man blir ju piggare..
Elina var så glad och skulle berätta för ALLA att de minsann var snö hos Magnus, men när vi kom till dagis insåg hon ju snabbt att de var snö där med!!??? Sötnosen..:)

Har varit på föräldra möte igår måste säga att jag har ett toppen dagis.. Dom jobbar genom att arbeta med sagor och berättelser vilket gör att barnen får använda sin fantasi mycket mm.. Det tycker jag e suveränt... :)
Får in allt med matte och ramsor mm..

I helgen åt jag förresten goood mat, älgfile med mögelost och bacon som var smördegsinbakad och gubben gjorde världens godaste sås till..:) MUMS!!

Veckan består av jobb, vissa har semester så då får man passa på att slita, men vad gör de??!! Jag säger bara ta mer SEMESTER... Skratt!!
Hoppas snart jag får ett jobb... :))

Loppisen gick si så där, rååååååååååkade handla lite av Magnus brorsdotter som hade fin fina tjejsaker åt Elinas rum.. :) Så nu har man julklappar räddade åt lill damen.. :))

I övrigt vart de väl nån hundring över så nya gardiner och mattor räckte de inte rikgit till. FAST vet NIII!!! Det göööööör inge för numer har jag pengar över varje månad det är sååååååååå sköööööööööööönt... Njuter.. :)

Snart fyller min gubbe år med, så jag har löst ut hans paket idag, och han har ingen aning om va det är... tjihoooo.. !! Hoppas han blir glad.. :)
Ska fixa lite mer saker han måste ju känna att jag älskar han.. ;)

Nää nu ska jag ut med suraffe som hårar å piper så han får bajja..

Mys på Er!!

Kram





Kommentarer
Postat av: Jossan

oj snö!! det har vi inte mycket av här nere kan jag säga. lite kallare dock än senaste veckorna men jag gillar ju hösten =)



Hoppas ni alla mår bra.

KRam

2009-09-30 @ 08:42:22
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0