Vovvar...

Sitter och kikar på små söta valpar i brist på annat.. =)
Pratade just med min gubbe, tror faktiskt han saknar mig lite..:) Så mysigt, för jag saknar då han. Knackade på dörren nyss, vart lite rädd e inte van.. *S* Grannen hade fest och dom ville låna en gitarr.. :)
Så där e det nog livat ikväll, kan de bli annat när man har firma fest?? Skulle gissa på att de nog bara e karlar på den arbetsplatsen med där dom jobbar.. :)

Idag känns allt bättre igen...=)
Eldar lite och grejjar på väntar på att tvätten ska bli klar..
Verkar inte direkt vara nå på tv ikväll så lär väl sitta vid datan och få tiden att gå lite.. kanske går ut och gör en eld då barnen somnat, e som såå mysigt sitta ute då de är mörkt och lite små kyligt...

Barnen ligger just nu och kikar film och vill inte alls somna... =(

Vi var till jaktkojjan med gotta och grillade lite korv....sen hem igen.
Emanuel har byggt ett hopp till cyklen så han har roat sig med de. Fast det slutade med att kedjan på cykeln hoppade och jag är inte värst bra på sånt där typ "karl" göra.. Så ska be Magnus snällt imorron och fixa de åt han.
M och E ska väl i väg med fyrhjulingarna en sväng imorron, sonen längtar så han håller på att dööö.. :))

Nu är då snart helgen gjord i allafall.. i veckan måste jag tömma...tömma...tömma....för snart ska den va urstädad och klar ju.. =)

Fasiken va jag är KÄR..*Skratt* Ganska galet härligt mysigt...

Längtar så till jag har köpt skotern med..=) I veckan blir den miiin.. ;))

Ha det gott allla..:)



Kommentarer
Postat av: Jossan

visst är det härligt å va´ kär! speciellt galet kär =) finns ju inget som slår den känslan så förstår dig mycket väl ;-)



ha en skön söndag!

2009-09-20 @ 10:55:28
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0