Åååååh... När jag blir rik....

DÅ ska jag bygga ett Mammuthus..:P Gud vilka fina hus jag har hittat.. =))))
Nuff!! Vill ha!! :P Tänk få allt sitt eget, nytt och som man VILL från början. *Drömmar* *Drömmar*

Har oxå fått veta att jag fått lite sommarjobb *Längtar* Få se hur många veckor de blir då jag får schemat.. :)
Blir så gött komma ut och känna sig lite behövd..;)

Igår var jag och prov körde min nya HOJ... =) Den spinner som en katt, men hmm, host, urk hade blodsmak i munnen då jag trampat en sväng.. *Vissel* Så nu får jag allt börja ta cykel turer ofta.

By the Way.. Gissa vem som ska till huvudstaden??!! Moi!! Jepp har fått både hundvakt och barnen får va hos sin pappa *Lycklig* Ska ha lite semester, hoppas bara jag törs ta mig och se lite..:)
Gubben e ju mest upptagen så får ju som klara mig själv på dagarna men nog ska de gå bra.
Ska få träffa min gamla barndoms vän ska bli sååååååååååååååå förbaskat kul och hennes små killar. Hoppas man får hålla och gosa lite..:P Man blir ju såå bebis sjuk..:) Hihi!

Snart Fredag igen, Elina ska åka ensam till sin pappa vad konstigt de kommer kännas bara ha Emanuel hemma, men samtidigt skönt få skämma bort han lite extra. Han valde själv att vara hemma så då får han ju så klart de. Så få se vad vi ska hitta på i helgen..:)
En annan helg ska jag bara ha Elina hemma och få skämma bort henne..:)

Nu är det sago läsning för att göra kväll e ju skoldag imorron..:)

Kjamar på Er alla där ute!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Hurra!! Du fixade hundvakten =)

Då ser jag framemot ditt besök - fasen så kuuul!!!!

Vet ni vart ni ska bo???



Annars kan vi ju höras på mailen ;-)



Kram!

2010-04-23 @ 08:05:14
Postat av: Jossan

what?! jag trodde jag kommenterade men verkar som det "fallit" bort - nåja jag skrev iaf att jag tycker det ska bli überkul att du kommer ner och att vi ska träffas. Ser framemot det något enormt! Ska bli så kul kul kuuuul =D

2010-04-23 @ 08:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0