En evighetsmaskin.....

Tvättmaskinen, tacka gud för den även om jag bara vill spy åt den. Denna årstid är HEMSK!! Emanuel byter minst två par byxor om dagen. Det e ju så slaskigt och stänker heeeela ryggen upp när han cyklar.
Funderar om man kan paketera dom i svart sopsäck som man klipper upp varje ggn han ska in..:P El nån annan smart lösning. Regnkläderna är lika smutsiga dom gruset fastnar ju. SUCK!! Men snart snart är de sommar..:)

Gud vad jag har varit duktig idag *Klappar mig på axeln*
Innan kl var halv åtta i morse hade jag vikt tvätt, lagt i ytterligare en maskin, diskat och gett barnen frukost.. :)
Sen idag har jag både dammsugit, lagt in tvätten, gjort coleslaw och zatziki, förberett för biffarna jag ska steka till middag och handlat..:) Hallelujja!!
Få se vad jag hittar på i eftermiddag då.. ?!
Tror jag ska sätta mig ute med en kopp kaffe och bara andas härlig frisk luft, längtar faktiskt till jag kan börja kratta då har man ju något att pyssla med.

Snart kommer troll ett med skolbussen så då ska vi hämta syster yster på dagis. Sen är de full rulle med mellis, kompisar och cykelturer.
Jihahaaa!!

Kramar på ER!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Håller med att det är så himla skönt att få börja kratta och rensa upp på gården när all snö är borta.

Här har jag krattat som bara den så nu är det så fint överallt =) det är en härlig syn att titta ut på tomten och se att den blivit vårfin.

2010-04-21 @ 17:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0