JomenVisst....

Jag lever...
Trots alla ägg och stillasittande grill stunder i påsk.. =) Vi hade en trevlig påsk helg mist sagt inte ens barnen ville åka hem.
En ggn sa lilla E att Mamma kan vi inte åka hem och se tv.. :) Hon som är så beroende av tvn. Det tycker jag är bra gjort. Vart oxå väldigt paff över att dom var så nöjda. Inte massa tjat och gnat väldigt glada barn.
Härligt härligt!!

Stora E körde sin skoter och var stoltast i världen. Han kom ju på hur man spann med..
Trodde de var nå fel med skotern men när han kom närmre förstod jag va han höll på med, han bromsa ju in för att sen gasa på så de skulle spruta snö, hahahaa!!

Solen var väl inte framme värst mycket men de var härligt vara ute väder, skoterföret var då lika med noll, vara såå mycket vatten på sjön och vindvakar att vi inte ens kunde gå ner och fiska.
Men vad gör de??!! Vi fixa en fin grillplats en bit från stugan som var i lä och helt perfekt.
Hunden gillade stugan och fick vara ute som hon ville och springa så hon sov som en stock sista dagarna.

Nu har barnen åkt till sin pappa så jag hann igår stooor städa deras rum nu är de så rent att jag tror aldrig mer dom får leka i sina rum (ironi) för er som inte fattar de.. :)
I stort sett hela övervåningen skiner bara fönstrena som ska putsas.
Man känner att våren verkligen är här de kliar både här och där för att få saker gjort och få göra om.

Snön tinar som bara den nu längtar tom jag som annars älskar den att de ska försvinna och torka upp.

I Onsdags var jag till Umeå och var in på en skoaffär som dom nyöppnat, en sak är säker när jag gjort min op ska jag gå i skor som bara har minst 10 cm klack, guuuud vilka snygga skor jag hitta. Hade jag vart rik hade jag köpt ett par bara för att titta på. Skofetisch JaVisst! ;)

Just nu Drömmer jag så om brevet i lådan och mitt nya smala liv. Väntar så otåligt att jag snart blir galen, har suttit och läst bloggar om dom som redan gjort en op oj vad dom e fina.. :)

Nu kom gubben från jobbet så vi ska åka och hämta skotrarna från stugan nu..:)

Ha en mysig helg!! // J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0