Ooooooooohhhh!

Jag tror jag har bestämt mig, jag ska bli en AVATAR..:))) Gud vilken bra film heeelt i min smak. Känner mig full av känslor sen jag sett den, hade jag vetat detta hade jag velat se den då den kom på bio. Fått se alla maffiga effekter och ljudet på stor skärm. När jag blir stor ska jag köpa en stooor platt tv och sourrandljud till de ska jag ha en soffa med Divan och liter vis med popcorn, sen ska jag bli filmoman.. ;) 

E är på skolan snart dags att hämta honom.. :) Han ville jag skulle vara ute med han och leka då han kom hem så de ska jag.. :) imorgon är de valborg, förstår NI riktig våååååår!! Igår vid tio var de faktiskt fortfarande ljust ute..:) Så häääärligt, man blir ju piggare. Valborg ska vi fira med brandbilsåkning och ponnyridning en burgare vid brasan och myyyyyyys! =)
Just ja ska ju hinna på kalas med..=) Blir en trevlig Fredag sen lär man komma hem och döö i soffa... :) Sköönt! 
 
Vad ska Ni hitta på i helgen då?? =) Nyfiken som man är..
Socialmiffot är ju så ensam.. :P ingen att prata med.. =( Vill ha jobb, jobb.....JOBB!!

Dagens höjdpunkt är då posten kommer..:P Ta inte ifrån mig de för då NI! Då hugger jag ER..:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0