Snart Dax för FredagsMys ....

Bara en dag kvar..:) Sen är det helg igen!! Skönt!!

Sitter och lyssnar på Ulf Lundell han har grymma låtar.. :) Skulle vilja ha hans skivor saknar så ibland att bara dra igång en bra skiiiva och lägga mig på rygg och njuta. Fixade iordning förra veckan i sovrummet och satte upp min gamla stereo så jag kan lägga mig där och pilla navel och lyssna på suget faller in.
Gubben gillar ju mest att se tv så då e de ju fina fisken kunna smyga in där. =)

Idag vill jag oxå skriva GRATTIS till syster yster.. Hon blir hela 23 år idag, fatta de??!! Minns än då jag drog henne i barnvagn genom Bodsvedjan hon klädd i helrosa..:) Nu är hon ju gamtanta!!
När hon var lill liten satt hon oxå i vagn och sjöng Bad Bad Boy´s Com on Me.. Com on Me...Den tjejen är fortfarande lika tuff..;)
Minns oxå på Erikslund då dom hade hittat fina blå/lila bär som verkade smaskig, huvva ruskig tanke. Tur de gick bra..:) Hahaa!! Ja många minnen finns... För vem vill inte ha lim på mackan??!! ;) Pussar på dig Gumman hoppas snart du kom till Flåsele =)

Idag skulle de kommit en från Härjedals kök men han var sjuk *Snyft* Var så nyfiken!! Bara kika inte köpa.. :P

Nä nu ska jag ta och kika nyheterna och dricka lite kaffe..

Ha en fin dag alla!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0