Sol, Sol, Sooool...

Vilken skön eftermiddag de varit, bara sol hela dagen. Barnen hade fått sina nya gympadojs så dom var ju tvungen testas. PLUMS i en vattenpöl..:P
Elina var bara pyyte lite ISKALL (som hon själv sa) verkar vara ett gott betyg...;)
Vi har precis kommit in från en liten tur med cyklarna, nu har kidsen käkat banan och snart ska dom krypa ner under varma täcket, Elina är jättetrött två blå ögon som står rakt fram =)

Idag har jag varit till en läkare som nu skulle försöka skynda på min remiss för en Gastric..:) Hoppas, HOPPAS!! Vill så gärna få komma och påbörja allt. vet det är en lång väg framför en men OJ så härligt de ska bli då man kan sluta stånka av att bara knyta skorna och kanske få vakna och känna sig PIGG!! :)
Många fördelar med de hela, vet jag tjatar men de betyder så mycket för mig denna OP..:) Även om de kan dyka upp komplikationer men de är ju de el dö i fetma. Fy vad man ska börja leva när jag kan, tro mig ska studsa på barnens studsmatta ;)
Just nu känner jag mest att jag ids inte banta nå mer för detta är förhoppningsvis mitt sista år som FET! Och varför då må dåligt med alla dessa dieter.. Just nu stenålderskost som gäller, IGEN!!

J har frågat på din blogg om du ev e hemma den 28 maj?? Ev skulle jag kanske följa ner till sthlm då..:) Vet inte om du missat den kommentaren för jag såg aldrig någe svar.

Imorgon får jag test köra nya fina cyklen tror jag bestämt ska ta en bild så ni får se min räääcer..;)

Gubben jobbar hela kvällen så nu ska jag ta och stoppa ner barnen i säng sen vispa grädde och ta fram jordgubbar..:P Lyx va???!! Men man får äta de med stenålders kosten..:)

Så ha en mysig kväll alla de ska jag

TJING!


Kommentarer
Postat av: Jossan

NÄÄÄ det hade jag ju totalt missat!!!

Jag är hemma då =)))) OCH då ska vi ses, garanterat.

Guuu så kul!

2010-04-21 @ 08:49:36
Postat av: Jennie

Jaaa men det är inte säkert, bara kanske. Beror lite på barnvakt m.m Men ska kolla upp hur de blir så jag vet..:) Då får du visa mig lite av sthlm..:P

2010-04-21 @ 12:51:26
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0