Urk!!

Faasiken va jag vill klippa mig och färga håret, bara de att jag som vanligt inte har nå pengar. Skulle vilja till frissan och färga två färger i håret. Det behövs!!
Dessutom behöver jag nya kläder till vi åker till sthlm. Blir galen, visst att gå dig och göra sig fin e väl en sak, men hur känner man sig fiiin när man e så ful som jag.. =( Gud va jag vill ner i vikt och JA JAG VET!! Gör något åt de!! Fasiken om de var lika lätt som att skriva. Då hade jag varit smal för lääänge sen.

Längtar till jag får börja jobba så man int går hemma hela dagarna ensam och börsen fylls på.. :)
Ibland känner man sig ju som ett socialmiffo man glömmer ju hur man pratar med folk.. Skratt!

Nu ska jag och E på friskusarna så han får leka av sig, lillan har fortfarande inte kommit hem, snyft!
Börjar kännas som en evighet nu juh! Nåja hon verkar ju ha de bra så får va glad för hennes skull. Vill då inte tänka på den dagen då dom är så stor och får välja var dom vill bo.. =( Vill ju ha dom hos mig.. :P

Nä nu måstge jag avsluta dagens klagomur och åka..

Senare blir de Avatar och filmkväll..:)

Kjamar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0