Vårstäd...

Så var helgen över för denna ggn.. :)
Har varit en bra helg, vi har kapat och klyvt ved inför vintern. Hahaa tänk att man ska börja förbereda vinter innan sommaren ens börjat!! ;)
Men de är riktigt rogivande att stå och klyva, ett bra arbete för mig.

Emanuel har varit och kört sin 4hjuling i Lördags och jisses vad han gasa *SUCK* Märks han börjar bli äldre och som den mor man är så höll jag för ögonen.. :P Vill inte han ska välta juh!
Förutom de har vi brännt lite skräp som vi velat bli av med, krattat lite och kört bort löv.
Stooora delen av gräsmattan är de ett bra tag till innan den torkat upp men snart så..

Idag har jag haft en riktig lat dag, var tbax med linserna och ska köpa glasögonen istället. Det passa mig inte riktigt tror jag har lite för torra ögon får väl testa om några år då man kanske e piggare.. ;)
Borde dra fram dammissugen och få bort de värsta men kändes inte som jag hade lust till de.

I veckan har jag inga speciella planer de får bli de samma gammla vanliga.
La ut en annons på åsele.nu i hopp om att få tag i en hungård..:P Vore bra om Trixi fick ett eget kryp in. Det värsta är att hon gräver i marken, hur tränar man bort de????
Blir stora hål där man sätter fast henne.

såg att Avatar kommer på video nu! Någon som sett den?? Jag måste då hyra tycker den ser bra ut. Var länge sen jag såg en riktigt bra film, har ni något förslag så mottages det tacksamt.. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0