Vi firade...

ett år i helgen.. :)
Jag gav Magnus en kryssning denna kommer inte ske förrän i sommar då jag vill åka då det är varmt och skönt. Man kan sitta upp på båten och njuta i solen. Vi ska till Tallin, bestämde oss oxå för att boka en guidad tur så man får se det där lilla extra. Tar buss från övik så man slippet tänka på den, SKÖNT!

Själv vart jag glatt överraskad då jag fick jättevackra rosor och en CYKEL, fatta en NY cykel! Den är jättefin...:D Med korg och allt, precis en sån jag vill ha. Får hämta den imorgon..:) Då ska de trampas och trampas.

I övrigt har helgen bestått av att göra bort sånt som man måste fixa, städa undan mer saker och rensat ihop sånt vi ska elda upp. Lördagen grilla vi för första ggn, sååå gott!! Sen har vi fortsatt planera för altanen som snart ska byggas. Få se om vi tar oss till Umeå på Lördag för att börja köpa lite material.
Barnen har lekt och grejjat så en lugn och skön helg.

I dag slog det mig igen, att huvva. Barnen ska faktiskt bli stooora??! Vem kan tro de nu när man ser på sina små gangsters, en dag måste jag släppa dom friare.. Urk hemska tanke!! Redan nu är de ju svårt då Emanuel cyklar i väg till sina kompisar och man får oroa sig att någe ska hända.
Hahaa!! Hur ska de då inte bli när första moppen kommer?
När Elina tar hem första killen?? När det är fullt av små finniga ungdomar som tror dom äger världen och röster som bryts i målbrottet man hör dom tissla och tassla??? SMS som piper dagligen. OjOj!!
Jaa tiden går allt för snabbt.. ;)

Nu e jag duktig less på att inte ha ett jobb och då menar jag JOBB med lön, de suger så att bara gå hemma. 
Börjar ju bli ett bra tag man släpat fötter.

Ute tinar det och tinar idag kom de snö men de blir ju bara slask bra när det regnar så snön smälter!
Vill de ska torka NU!!
Emanuel väntar otåligt på att få köra sin 4hjuling..:P Vi starta igång den i helgen så nu vet han ju att den fungerar. Då är de svårt att vänta när man är sex! :) 
Bara tre månader till är skrotnisse 7 hela år! Har redan lite smått börja fundera vad man ska köpa! Vad kan han tänkas behöva? Inte lätt alltid de där.

Nä nu ska jag surfa lite sen ta och laga middagen de kurrar i magen.

Nu kom minivildarna in, en sadel som står rakt upp..:P
Super Mamma e på G!!

AstalaVista Bejbiss!!





Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis till Er!

Tänk vad tiden går fort när man har roligt =)



Glöm inte höra av dig om du har vägarna förbi storstan, vore grymt kul att ses!!!



Kram

2010-04-19 @ 17:05:15
Postat av: Jennie

Tack.. Mm tiden går bra fort mellanåt..:P Och alldels för sakta ibland..hahaa! Har fråga på din blogg om du e hemma i slutet av maj, men du har nog missat de. Vet ju du har mycket på schemat förtillfället..:)

2010-04-20 @ 18:39:07
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0