Ännu en dag..

har snart gått. Jobbat idag, hann med allt jag skulle plus mer därtill.. :) Städat och bakat tre sorters kakor, så nu får "gammlisarna" nå gott..:D
M är på skjutbanan och är jaktledare el nå sånt.. :P Barnen håller låda på rummen förutom det så är det rätt tyst och lugnt här. Funderar på att lyfta rövva och vika lite tvätt men känns så trist.
När M kommer hem ska jag och Trixan ut och gå.

Va händer mer då?? !! Inte mycket alls, torsdag blir de en sväng till stugan ev lite fiske och hämtning av flytvästar ifall barnen ska åka båt i helgen. Mamma funderade ju om dom skulle tälta på Holmön.

Suttit och kikat på lite jobb men det är dåligt på fronten.. =( Man bli ju gaaalen förhoppningsvis så kommer det in en hel del nu när hösten så sakta närmar sig.

Var tog sommaren vägen? I Maj känns det som sommaren kommer bli såå lång och VIPS så är det augusti och snart börjar Emanuel första klass.
Har hittat den perfekt börja ettan presenten som jag ska beställa så fort börsen tillåter. Namnmärkt väska med roligt tryck, fanns även handdukar, gympapåse m.m Tror Elina med ska få en sen för det är ju bara så bra på dagis ingen kan ta fel.

Förutom de så fick jag HM barn katalog idag. Gissa vem som vart sugen på lite nytt åt barnen till hösten, MOI!! Ska bara låtsas beställa och se vad jag kommer upp i..;)
Tror jag ska gå igenom barnens garderober imorgon för jag håller på att bli galen av alla småkläder som finns där. Allt ska skänkas till salig röra.

Förresten någon som sett tuffa överkast till barn i rätt pris någonstans???

Nä nu göra nytta..!

TjingelingTingeling!!




Kommentarer
Postat av: Jossan

Jaaaaa visst är det trist när man känner att hösten är nära...jag vill gärna dra ut på sommaren.

Idag började Robban att jobba efter 4:a veckors semester - gruvsamt! För mig och kidsen var det dock en dag i vanlig ordning =)

2010-08-16 @ 16:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0