Igår...

kom jag på ett fint tjejnamn, tyck inte jag är galen men Mimmi :) Vet inte varför lät bara så snällt och sött.

Idag kom jag på allt jag skulle vilja göra, här följer en lista:

1 Ha en barnvakt så jag  får åka ner då Jessica fyller 30 och besöka Ullared
2 Byta köksbord
3 Göra om toan nere och mysa till den (ska kännas skönt och göra nr 1 och 2;)
4 Vinna Betapet så jag kommer öööööver 1000 i rank
5 Köpa massa fina saker till barnen i julklapp och present
6 Få min operation avklarad

Hehee kan bygga på meeeeeeeeer! Men ska bespara Er de!

Dagen har varit lugn, barnen har mest lekt med kompisar och jag har skrotat runt lite här och där!
Varit och köpt en liten grattis på namnsdagen tårta till Magnus från barnen! Och en triss lott men inte hört om han vann något?!
Han är just nu och hämtar leksaken.
Själv är man mest sugen på Betapet!! Men vet inte om de är någon ide starta ett spel medan barnen är vakna!

Solen skiner idag med men hyyvva är så kallt i skuggan! Snart kommer löven falla ner från träden och man får rensa ur rabatterna.
Jag och Trixan har tränat lite på gården, tycker själv jag får en mer lydnand på hunden då vi tränar en stund varje dag! Skulle vilja ha mer tips om hur man verkligen tränar för att få sån tävlingslydnad!
Måste berömma Trixan lite idag med, grannkillarna var här ena hade glömt stänga dörren!
Jag undra var hunden var? Men tänkte hon la sig väl i hallen. Efter ca en halvtimme el så då jag suttit och sett dom lira spel så kika jag ut. Där låg Trixan i bagaeutrymmet, i strålande sol och sov som en stock..:D
Dutti Vovve! Inte smitit! Hon e bra galen som sover i sååån värme.

Nu ska jag mysa ihop med Elina som ser Bompa..!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag vill å åka till Ullared =) och jo håller med ni behöver ett nytt köksbord hehe var lite rangligt ;-) och när ni är 4:a nu är det kanske på tiden. In med det nya ;-P



Hoppas du får det som du vill i huset till slut: det är du värd! :D



Kramen

2010-08-19 @ 21:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0