Jakten har börjat....

Elina fyller ju år i November men eftersom jag är som jag är har jag redan börjat leta. Vi har ju som inga direkta leksaksaffärer här, en lila My Little Pony vill hon ha! Vet inte om dom säljs på leksaksaffärer mer?
Har också tänkt på ett sminkbord som jag vet dom hade på barnens hus förut. Måste nog ta mig till en stor stad.. =0)
Dessutom har jag tänkt köpa ett tårtblad på Tradera med antigen Hello Kitty el My Little Pony som jag ska göra en fin fin tårta av..:) Det kommer lillflisan gilla!
Men innan hon ska firas ska ju min pappa hyllas! Han blir snart ett år äldre men vad tusan ska man skicka?!
Inte lätt det där, kikade lite på en GPS men dom är dyr!
Tips mottaget tacksamt!

Emanuel har åkt med bussen halv åtta, vet inte varför men känns att lämna han till denna stora buss! Mitt mamma hjärta blöder, han är så duktig! Bara kliver ombord och sätter sig.. :) Full av folk är den!
Var enklare förra året då det var en sån liten mindre buss med bara plats för typ 10 st. Den såg ju inte lika stooor ut.
¨
Igår fick Emanuel följa och bärga en bil sen efter de vara och skruva med Magnus. Gissa om han var glad??!!
Nu ska alltså turbon återigen vara på plats den som gick för några veckor sen. Nästa steg är att bara vänta på att försäkringsbolaget hör av sig. Vi vart ju som utan däck natten mot Söndag (helgen som var) PUCKON som inte kan låta saker vara. Förutom de hade dom ju bara släppt ner bilen så vart ju andra skador! Lister och sånt som vart förstört. Nån repa och buckla. Och detta ska man måsta betala för! Är ju faktiskt inte en själv som gör sönder varför ska man då måste betala för att få ersättnignen? Menar man betalar ju faktiskt en premie! Kaka på Kaka!! Vore ju en sak om jag gjort skadan el om man krockat då förstår jag att man betalar självrisken.
Nååja är väl jag som tänker fel!!

Nä nu ska jag göra lillan klar för daaagis sen består dagen av en tur till AMS för handlingsplan, jippiee!! Not!! Blir inge mer jobb för det ju!

Ha en finfin dag!!

Pyssar!




Kommentarer
Postat av: M

ÅÅÅå älkling va od mat du gjorde idag den va super lyxig.....njuter för fullt tack för att du finns i mitt liv......

2010-08-26 @ 18:34:51
Postat av: Jennie

VA du e söööt, hjärtat!! Tack kul att den gick ner.. :) Tack för du med finns.. :) Puss!

2010-08-26 @ 19:40:59
URL: http://familyrock.blogg.se/
Postat av: Jossan

Men jävla tjyvar! man blir så f-bannad!!!

Att de varit på något man äger och gjort skada eller för den skull tagit. De skulle man allt vilja ha tag i...



Jo, ska messa priset på grävaren =) tar det per telefon istället.



KRAM och trevlig att M uppskattar din mat - det är så sant att vägen till mannens hjärta går via magen...

2010-08-27 @ 12:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0