Känner Ni någonsin...??!

Känner Ni någonsin så här att Ni bara vill be om ursäkt för Er själva?!
Så kan jag känna till och från, svårt se folk i ögonen och svårt känna sig bekväm.
Man vill be om ursäkt för man finns, för man är lat, för man tar plats, för man ber om hjälp m.m!!
Kan känna mig dum som klagar fast det faktiskt är JAG som tycker något är jobbigt, sen får man nästan lite ångest för andra inte kanske upplever de jag tycker är jobbigt som jobbigt!

Och nu kommer jag känna mig dum för jag skrev det här.. ;) Så är det! Man ska inte klaga man ska vara stark.. =0)

Nu till något annat!!
Idag har det regnat heeela dagen, så trist!!
Emanuel hade varit ute i skogen på NO dom försöker vara ute varje Tisdag. Elina verkar oxå ha varit ute och lekt för hon var då jättesandig!
När jag hämtat dom så var vi på Konsum, mitt paket med byxor hade kommit, såå sköönt!!
Nu har jag något att ta på mig! Dessutom lät jag barnen köpa varsin film, är ju så dåligt väder och man får ju två för 99 vilket jag tycker är på ett ut att köpa då mot för att hyra!
Barn är ju rolig på det viset med att dom ska helst se samma film tio ggr sen är den BRA och då ser dom den 100 ggr till ....=) Plus att sex and the city råka följa med mig hem.. ;) Har velat se den så länge.. :P

Har oxå boka biljetten ner till syster yster och hennes 30 års fest, jag och barnen åker ner en vecka ska bli så otroligt roligt..:) Synd bara gubben inte kan följa med.. =( Men Men han njuter väl att få vara utan oss.. :)
Det kostar lite men det är det väääl värt. Bara en ggn i livet ens syster fyller 30 år!

Ikväll blir de ev en sväng på loppis, dom hade tydligen skridskor så ska kika om dom har några i mannesstrlk han är helt utan, Elina behöver oxå ett par.

Juuust ja Elina började ju rida igår, gissa om hon tyckte det var kul??!!
Funderar på att beställa ridbyxor, känns som hon är värd det dessutom har ju storebror både fått skoter å 4 hjuling så det är då hennes tur att få något för hennes skull som hon tycker är roligt. Finns så otroligt fina ridbyxor men har noll aning om vad man ska tänka på jag har ju aldrig ridit själv!

Nää nu kittlar kaffet min näsa.. ;)



Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är helt ok att klaga - det gör ju alla till och från. Det är skönt att få ur sig saker ibland och till någon som orkar lyssna eller bara skriva av sig som här. Om folk har problem med det kan de ju bara sluta läsa...

Däremot tycker jag inte alls att du ska känna att du ska be om ursäkt för att du finns. Du är en jättefin människa Jennie och inte någon du ska "gömma undan" eller för den skull känna att du tar plats. Man SKA ta plats och göra sig hörd. På stort eller litet sätt.

Men samtidigt förstår jag undertonen i det du skriver. Det är svårt när man kanske har självkänslan i botten, att vara stark och lita på den man är.

Skickar dig en grym ego-boost från mig! ( du är en toppen tjej verkligen ).

Kram

2010-09-01 @ 10:31:12
Postat av: Jennie

Tack... :) Mmm man behöver tjata av sig mellanåt, men svårt då man får dåligt samvete för man "klagar". Måste hitta mitt självförtroende/känsla nånstans? Men var är det HOHOO!! ;) Som jag alltid säger de blir braaaa!

2010-09-01 @ 10:39:34
URL: http://familyrock.blogg.se/
Postat av: Marcus

När någon har betett sig dumt mot mig så kan jag känna så, men inte utan vidare. Måste finnas en orsak. Men förstår hur du menar.

2010-09-01 @ 10:56:20
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0