Kom Just På..

Idag är det exakt en månad kvar till jag gör mitt första besök för mitt (förhoppningsvis) nya liv... :D
Då ska kameran ner i halsen, GULP!!!
Men MysBus klarar allt.. ;)

Semestern är slut nu imorgon börjar allvaret.. :) Blir skööönt även om de inte är så allvarligt menar har ju bara två veckors jobb kvar, SUCK!!!
Dock fick jag så otroligt fin kritik av en som jag brukar vicka för att får hon en tjänst ledig så är de mig hon vill anställa för bättre vikarie har hon aldrig haft *Stolt* Så håll tummar och tår att de blir en ledig..:))))))
Semestern har ju bara rusat iväg, men vi har hunnit otroligt mycket. Det känns så skönt när tänkta saker blir gjorda..:) Inga latmaskar här inte även om vi även hunnit lata så klart!!
Altan är nästan färdigmålad, bara korsen kvar. Rabatter rensade, skrot undan kört, stugan städad, all tvätt är tvättad. Dammen är rengjord m.m finns mer vi gjort men jag minns inte allt..:P
Är då jättenöjd med dessa två sköna veckor som man fått vara hemma och fixa och dona, vi har då inte slagit ihjäl varann heller så de är ju positivt..:)

Trixi är i löpen, hahaa! Stackars AffePuffen!! Man ser ju att alla hanar e likadana oavsett päls el inte..;0) För menar min fina donna skulle aaaaldrig vika undan svansen när affe luktar på henne, näää dååå!!

Emanuel sa åt mig en dag så kul som vi har nu så hinner han ju inte allt han ska, antar de är ett bra tecken med att han är nöjd med sommaren.
Tycket oxå jag har en mycket gladare Elina här hemma hon skojar och skrattar vilket betyder så otroligt mycket!
MysBus ungar, mammas skatter!!

Vi har oxå beställt en ny tv (var ju så illa tvungen då den andra pajjat) som förhoppningsvis kommer i veckan, rätt trist vara här ner på kvällen då vi inte kan ha hundarna i samma rum. Tur man har datan..:)
Ska oxå sälja Tojjan för att ha råd med turbon till passaten, så vill Ni ha världens bästa TinaToyota hör av Er..!! ;)
Själv ska man börja köra Herbert Renault! Tur man har en gubbe som jobbar på verkstad och kan fixa nya bilar till lilla mig. Så helt lottlös går man inte!

Och igår kontakta jag Brukshundsklubben här i Åsele för att se om dom behöver extra hjälp vid tävlingar m.m och de behövde dom. Så klart redan i helgen då jag jobbar.. men blir ju fler ggr, känns skönt i hjärtat att kunna ställa upp och komma ut, lära känna nya folk och få se de roligaste som finns i action, vovvar!!
Plus att dom har startat med frivillig träning för oss medlemmar där vi trävs och bara umgås, tränar och fikar me vovvarna..:) SÅååå Kuuuuuul!! Dit ska jag och Trixan.. =)
Nää nu kallar plikten, ska ta å rasta gubben el va de hunden innan de e dags för sooova..:P

Puss på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0