Korv...

Stroganoff puttrar på spisen och riset är påsatt. Emanuel är ute och leker, Elina har tagit en power napp på soffan. Det är så lugn och tyst. Emanuel verkar trivas bra i skolan. Han säger att han bara "glömt" liite och sitta still.. ;)
Blir spännade höra på första kvartsamtalet hur allt funkar. Förhoppningsvis har han vuxit till sig lite sen sexårs.

Jobbet idag gick alldeles för fort. Nu är de lugnt på jobb fronten fram till i September som det ser ut nu.
Hann vara och hämta min/våra vinster som vi vann i Juni el var de slutet av Maj, hahaa!
Så nu är min Mårdfälla änteligen hemma..;) Bara ut och gillra! Man kanske kan göra mård Mälsarpälsar och tjänta storkovan??!! Vem Vet??!! =0) Magnus vann ju en pannlampa..:P Hihi kan va bra å ha då man ska undersöka djupa grottor..:P

Ikväll ska vi återigen på tippen. Har rensat ut saker i massor, tror baske mig aldrig det tar slut men ändå syns de inte de man gör??!! Knepigt va??
Förutom de måste jag ha tag i en ny säng åt Elina. Få se vad det blir denna ggn.
Emanuel ska få ett skrivbord så han kan sitta där och pyssla lite.

Nä nu kika grytorna!

Pyssar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0