Måndag heela veckan..!!

Så var helgen över igen.
Vart en helg full med aktiviteter, den som säger att det inte finns något i Åsele och göra måste ju vara toookig!
Fredag var det invigning av det nya torget som vi fått. Kören hemkört underhöll, dom är verkligen jätteduktiga synd bara att de kom vääärldens största regnskur i slutet.

Lördagen var vi på Folkrace Emanuel var lyrisk. Lördag eftermiddag/kväll grillade vi och åt gott.
Söndag var vi på auktion med oss hem hade jag ett småplätts järn, en stooor glasflaska/kruka som jag ska ha blommor i på altanen och Emanuel köpte sig en gungstol. Magnus ropade in två sparkar så nu har vi i vinter.
Många små fynd! Efter auktion var vi till svärisanra och åt nykokt palt! Mumma!! M´s brorsdotter hade gjort tårta med nyplockade hallon ännu mer mumma!!

Idag har jag väl mest varit lat som vanligt. Elina har cyklat och jag har gått med vovven. Varit och handlat, fixat lite scheman och lite ansökningspapper till jobb.
Ikväll börjar Elina sin ridskola och jag ska på föräldra möte.

Gruvar mig lite för Onsdage även om det mest känns skönt att få det bortgjort, men hur man ska lyckas svälja en kamera! Urken!!
Tror mest jag är nervös att de ska bli ett NEEJ!! Vet inte vad jag tar mig till då.. =(  Att man då alltid ska hispa upp sig för något!

Nä nu ska jag glo lite tv och tjuvkika vad barnen gör!

See yaa!!

Pyssar!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men så spännande med onsdagen! kommer gå bra, jag håller mina tummar. Kanske inte är det trevligaste med den där kameran men tänk på målet istället, kanske hjälper lite :-S



Appropå det: såg en dokumentär om fetma med två tonåringar på 5:an ikväll. Det var allt annat än roligt...och där gick de oxå ner med en kamera genom munnen. De var typ 19 bast och vägde över 300kg så där snackade vi verkligen stora killar. Sista delen av tre går nästa måndag.

2010-08-30 @ 22:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0