Oooj vad dagarna går!

Hade barnfritt helgen som var, så skönt få göra något annat bara vara..:)
Fredagen hade vi vänner här vi satt nere vid grillringen och prata, skratta och hade det bara gott.
Lördagen vart de lite gräsklippning och sen rena rama lat dagen. Råkade sätta mig i min nya utestol så den braka! Sorg i mitt hjärta, måste vara rost i skruvarna e jag övertygad om..:P
M skratta gott! Hmm puft!!
Söndagen hann vi med en fisketur men ingen lycka där inte!

Måndag kom så skrot nissarna tbax med bister min inte ville dom hem inte. Dom hade ju så roooligt varit på Umelagun och hälsat på gammel dagiset och träffa sin pappa m.m
Men väl hemma i Åsele var barnen på topp igen vi var ju på kalas.
Igår hann vi med att besöka badstranden antar de är ett av sommarens sista dopp! Börjar verkligen kännas höstfukt i luften. Dessutom rensade jag Elinas garderob så nu törs man öppna den igen.

Idag har jag och mannepanne rensat hans rum, vart en hel sopsäck med gamla trasiga saker. Efter de vart de storstäd av övervåningen. Till middagen stod Janssons Frestels på menyn, tror Elina åt tre portioner..:P
Ikväll vart de en liten utflykt till en by här bortom, M har köpt en ny leksak men vad talar jag inte om.. :) De får han allt göra själv!

Så nu ska jag slappa i soffa..:) E trött efter dagens alla måsten!!

Kramar på Er!




Kommentarer
Postat av: Jossan

...men nu blev man ju lite nyfiken på vad han har köpt ;-) bara för han att avslöja!



Sov sött.

KRAM

2010-08-18 @ 22:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0