Tlöttis...

Finns de sensommar trötthet??!! I sånna fall har jag då de, igår somna jag på soffa en timme sen var jag ut med hunden och lira lite betapet tänkte jag kommer ju aldrig kunna somna, men gissa vem som small så fort hon la sig????

Idag har jag haft ledig dag, skönt! Jag och barnen var till Villis och köpte mat till Trixan passade oxå på att träffa Trixans lill familj..:) Hennes bror är inte liten mer..hehee!!
Efter de var jag och barnen och köpte present till Elinas bästa kompis i Umeå. Dom är bjuden på kalas dit i helgen. Få se hur länge kan vara tyst om vad hon köpt..*Fniss*
Råkade slinka ner en pizza på vägen hem, barnen tjaata så.. *Vissel*

Efter de vart de hem och grejja lite, har dock sträckt ryggen har så ajaj! Men jobba ska jag!!! Blir ju bra då man rör sig.
Nu har jag precis gått en promenix med trixan och låtit Kent förgylla den i MP3:n, tack systra mi!! Mp3:n är ju nå av det bästa man kan äga. Ha varit riktigt dutti och promenerat varje kväll nu, är ju så skönt!

By the Way måste bara säga va min son sa här om kvällen..
- Mamma,är du allergisk mot något?
- Ja det är jag!
- Vad?
- Katter och hästar brukar jag nysa av.
- Aha, men jag är ju inte allergisk
- Nää var glad för det
- Eller joo mamma jag är ju allergisk
- Jasså??!!
- Tittar jag i solen så nyser jag, så jag ÄR allergisk mot solen
Kunde inte låta bli att fnissa lite han tittar på mig och säger:
- Men bara jag låter bli att titta dit så går de bra!

Smart min son.. ;) Ibland kommer det så roliga saker ur hans lilla mun.

I helgen ska dom vara hos min mamma så får en ledig helg, ska bli riktigt skönt att få vila huvudet lite. Bara göra de man vill, äta fil el kall korv.... Ni som har barn vet vad jag menar! ;)

Nu ska jag luta mig tbax på soffa å se om gubben vill massera mina fötter... *Skratt*

Pyssar!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja barn säger verkligen de roligaste sakerna.

Ska bli roligt när W&L börjar prata och komma upp till åldern då de frågar saker.

Dina barn var då så söta med alla frågor de pepprade en med=)

2010-08-10 @ 10:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0