Den här helgen...

Har varit den bästa på länge..:) Känns så skönt.
Fredagen mös vi vid tvn, barnen fick lite chips och tv tittning med mamma å Magnus.
Lördagen vart de fint väder så jag och Emanuel tog skotern på en tur, grilla korv på OK..:P
Elina ville stanna inne med M och mysa lite.

Efter de så for vi hem och tog vovvarna ut på promenad, jag och barnen.
Helt plötsligt small de till där vi gick i godan ro efter älven var M på sitt fartvidunder..:P Han var väl typ tvungen testa huuur fort den gick..:P
Säger bara de Karlar..:P

När vi åter kom hem var ju så klart fislisa sugen på korv så vart en vända till för att grilla vid macken..:P
Sen körde vi runt lite i Åsele klättra lite efter nå berg där de inte var kört mycket, Ni får själv gissa vilka som körde fast??!

Söndag åkte med till en kompis och hade så roligt, hade kört skoter och åkt bakom skoter med bob.
Magnus for och skotta av taket på stugan jag vill ju så gärna dit någon helg dock stanna jag och Elina hos svärisarna i Älgsjö. Vi var ute i snön och tokfian klättra upp för en stege, hujja!! Tror hon kommer bli som pippi hon tar sig överallt.
Sen vart de alla hjärtan dags middag där med vår familj och M`s brors familj, jättetrevligt!

Förresten måste försöka återberätta något... Hmm vi var på väg hem från Älgsjö så fråga M plötslit kan ni säga AAAaaa... Klart vi kan så jag och barnen satt och sa AAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Mmm bra säger han, NU När jag säger till så börjar ni att AaaaaaaaaaaaaAAA...
Hmm tänkte jag va har han nu hitta han vill köpa som är så fint att man säger AAaa...??? 
Han svängde och sa NU!! Alla börja vi AAAAAAAaaa!! Gissa var de vad!!! JOOO en gropig väg, då kan man inte säga aaaaaaaaa utan blir mer aaa aaa aaa (ni vet hur de låter då det e guppigt) 
KnäppGÖK!! var får han allt i från..:P 
Han skratta så gott och sa NI kan ju inte..:P 
Tror inte barnen fatta mycket men jag garva ju, undra hur normal vår familj är???? !! Men skoj har vi..:D 

Idag är jag och Elina hemma har hunnit dammsuga, skura och skicka manne på skolan. Varit ute i solen med hundarna, sotat kamin och burit in två vändor med ved. Omelett stod på lunchmenyn elina skulle kunna leva på de. 
Nu ska vi inte göra så mycket utan vänta på storebror som kommer från skolan. Sen blir de premiär för nya fotbollsskorna så manne ska på fotbollsskolan..:) Ska bli kul att höra om vad han gillar fotbollen..

Ha en Mysig eftermiddag!!
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

va kul med skoterkörning...avis

får väl hålla ut till påsk när vi om möjligt åker norrut OM nu snön är kvar tills dess

2010-02-16 @ 12:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0