Freeeeeedag, behöver jag ropa det igen???!!

Jipeeieeee.... helg!! Sååå sköönt nu när man jobbar så längtar man verkligen efter denna dag.. :) Vill ALDRIG sluta jobba.. :P Trivs såå bra!! Skönt gäng man jobbar med oxå.

Vad händer i helgen då??
Tjaa imorron är man utbjuden på restarurang är visst någon som fyller år på Söndag har jag hört.. :) Får välja ställe själv, hmm vilket ska jag ta?? Finns ju tre å välja på.. ;) Charmen med småstäder. Like It!
Ikväll ska jag å gubben städa kontoret, flott va?? Ta en kall öl och mysa.
Barnen är ju hos pappsen i helgen så då dansar råttorna.. :)

Hoppas på sol i morron vill köra skojtern..:P Är sååå sugen. Men som de snöar nu så ser de inte muntert ut.
Dessutom kör jag väl bara fast.
Idag höll jag på att fastna på gården, hade dött om jag varit tvungen ringa till M och tala om de...:P Blir nog mobbad över all min extrema kunskap om bilar.. :)

By the way går riktigt bra med kosten..:) E stolt över mig själv man känner på kläderna att något händer. Dock har jag läst att man inte ska väga sig med dennna kost utan mäta måtten. Eftersom man äter fett så bygger kroppen muskler istället. Och alla vet ju att muskler väger mer än fett..:) Hahaa snart väger man väl 250 och bär kylskåp och ser ut som man har en morot i rövva..:) Vågen visar iallafall på minus sex kg.

Nu står min godbit (Trixi) och stirrar på mig tror liten vill ut bäst man gör sin plikt..

Ha en trevlig helg!!



Kommentarer
Postat av: Dessi

Fick hem boken idag ska nog sätta igång på måndag:) Har varit så duktig och städat hela huset och tvättat all tvätt och nu är jag grymt rastlös...

2010-02-05 @ 21:00:40
Postat av: Jennie

Dutti du...:D Ta mitt hem sen..:P

2010-02-05 @ 22:40:47
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0