GråååååååååååååååÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HåååååååååååRiiiiiiiiiGGGGGG!!

Ghaaa gode gud giv mig styrka, tror inte på han men om han nu finns så snälla hjälp mig...!!
Barnen är upp under taken, va har jag gjort. Tro inte att jag inte älskar mina barn för de gör jag över allt annat.
Men just nu är dom i nån period!! Period, Period guuuud annamma!! Elina har de värsta språket och säger att alla e ful och pucko, var hon nu lärt sig ordet pucko??!!
Emanuel är upp över öronen vild och vill ha kompisar varje dag, men varje dag går ju inte! Bråk, skrik, stök och bök!
Mina små vilda änglar lyssnar ICKE!! Inte på nå va jag säger, vilket gör ju att de bli hög volym till slut, vilket jag INTE vill =(
Tyckte de har gått så mycket bättre ett tag men nu är de samma visa igen, vad gör jag för feeeeeeeeeeeel?????
Skönt klaga av sig iallafall.

Emanuel har ju börjat vinterfotboll skolan oj vad han tyckte de var roligt.. :) Frågar hela tiden när de är Måndag igen, får försöka få in han på riktig fotboll i sommar.. =)
Lördagen den 6e mars så är de cup för trollen, gissa vem som ska hejja högst.. ;)
Dessutom hade han ju nya guldiga fotboll skor som han är såå stolt över.

Blir skoj då Elina med kan få börja något "eget" hoppas jag hinner få in henne på bamsegympan när de blir dags för de.

Ikväll är de Friskusarna som gäller.
Sitter och kikar på en säng åt Emanuel skulle så gärna vilja ha en ny en. Men inte ribbbotten som är lite stabilare helst med lådor under så jag kan rensa ner lite dynga där och lätt för han att ta fram.. :) Men allt kostar ju... =((
Har hittat en super bra tv på ok med med DVD som jag vill ha åt Elina så hon får rå om sitt då Emanuel brukar vägra släppa in henne i hans rum på morgonen eftersom det är hans rum.
VARFÖR kan de inte falla ner pengar i huvudet på mig..:P
Har ju handlat dennna månad till Emanuel nya skidor pjäxor och nya skor så han har då fått mycket fint, så egentligen borde Elina få tv:n.. =)

Nä nu ska jag ta ut mitt lilla vilddjur nr tre..:P Trixi hon växer så de knakar.. :) Gått upp nästan  kg..:D Stooor tjejen, hon har börjat tappa sina tänder med. Dock släpper hon hår i massor?? Hmm undra om valp pälsen redan börjat falla el om de kan vara av fodret, måste googla.

Hehe jag ÄLSKAR GOOGLE.. :P Den är såå bra då jag funderar på saker det man inte hittar där finns nog inte vad gäller info iallafall, för tror inte man kan googla på GE MIG PENGAR så kommer dom hem skickandes.. ;)

Pöss på Er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0