Nu är man...

... Moster.... :))) OjOj va roligt..!! Han är såå fin och söt, kom igår vid 19.00 snåret. Vart en liten killer och ingen Berta som magen hetat. Tydligen funka tipset min syster fick om att spola kallt vatten fem minuter, varmt fem minuter osv..:P
Önskar så att jag fick ta min lilla familj och bila ner för att hälsa på.. :))
Barnen hade många frågor om att vara kusin må Ni tro! Hihiiii..!!
Så skickar här oxå massa GRATTIS KRAMAR från oss!!
Kommer nog lägga in bild när jag fått någon Ni måste ju bara få se undervärket.

I helgen var de kalas på schemat fick massa fina paket och goda semlor..:P Tårtan var oxå goooo.. :)
Har väl gått upp allt jag gått ner nu..:P Men sak samma! E inne på rätt kost igen.

Ikväll blir de att åka på Friskusarna med kidzen och imorron ska jag och manne åka till Vilhelmina för att köpa skidor åt han. Dessutom lär nog de åka ner ett par gympa skor eftersom han ska gå vinterfotboll skola.

Ha en bra dag! Det ska vi!


Kommentarer
Postat av: jossan

Grattis! Du får även hälsa din syster och gratta från mig =)



Blir spännande att få se underverket om en bild kommer.

2010-02-16 @ 12:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0