Ny Vecka.....Nya Möjligheter!!

Så var Måndag gjord med andra ord snart helg igen.. :))))))
Kallt som faaan i morse, BRRR! Jag mitt smarto var ut igår och satte i motorvärmare, iallafall va jag trodde.
I morse starta INTE bilen, FAAAASIKEN! Va gör jag nu???? Måste få barnen på dagis och mig till jobbet.
Som tur var så kom M hem och körde oss..
Idag när han var ut och kika hade jag tydligen glömt sätta i kontakten i väggen... *VISSEL* Den måste ha fallit ur det är jag säker på!!!! :P

Helgen vart lugn och skönt lite firande av M´s brorsbarn, bilbanebygge och lite wii! Var ju långt ifrån skoterväder.
Kan tom erkänna att jag varit i säng halv elva hela helgen!! Så när man börjar jobba efter att gått hemma alldeles för länge.

Veckan bjuder nog inte på nå speciellt va jag vet nu. Förhoppningsvis  får man väl bli moster när nu den lille tänker behaga titta ut, guuud va jag längtar. Synd bara de är sååå lååångt bort.. =(( Vill lura med M och åka ner men semestern räcker ju inte till allt.. :(

Kikar väl in och skriver några kuliga rader i veckan.

PS anmälde mig på LCHF´s hemsida igår ska sätta mig in i den ikväll tror jag.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0