Tuuuuurbo is the shiiiiiiiiit...:P

WOW testa våran nya vattendamsugare idag, el H2O turbo som den så fint heter.. :)
Vet NI hur mycket skit de fastnar då man dammsuger, YÄÄCK!!! Men känns ju betydligt renare nu när jag sett hur mycket jag hällt ut..hehee!!

Kallt som faan ute, var är våren?? Får hoppas Elinas soldag på dagis imorgon innebär att de vänder tom fisråttan sa på morron MAMMA nu vill jag ha sommar!!
Själv vill jag ju bara ha sköna vårdagar med skoter.. :O)))

Jobbar och sliter, städar för fullt fick vik tom den 12e.. :)

Barnen är just nu uppe och leker för fullt har snaggat manne panne idag så nu ser han inte ut som Emma utan som Emanuel igen..:D

Hoppas ni har de gott under filtarna i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0