Tyst...

Barnen är hos sin pappa så det är så tyst, ingen som bråkar och lever om..;)
Hundarna sover och M letar för fullt efter ett sim kort..:P

Kvällen bjuder väl inte på nå mycket det blir väl det obligatoriska halv åtta hos mig, måste ju se vem som vinner.. :)

Imorgon är de helg igen var tar veckorna vägen???!! På Lördag blir de buss (handikapp) hehhee till Lycksele och 60 års kalas..:) Kommer bli trevligt det är jag övertygad om..:)
Hinner jag så ska jag rusa in på Dollar och köpa underlägg till rövva..:P Dom hade 3 för tjugo så tänkte köpa ett gäng perfekt till skoterturen och grillplatsen..:D 

Äntligen har de blivit lite varmare så har hunnit ut med hundarna några svängar, skönt skönt... " Jag går i solen...solen" ;) 

Hoppas Ni har det gött i sofforna.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0