DAG 2..=)

Min diet e i kroppen det känns skööönt.. :) Har ju satt upp första delmålet och ska baske mig ta mig dit, vet ju av tidigare erfarenhet att det brukar rasa på rätt bra i början OM jag sköter mig.
Äter min "feta" mat och fuskar inte. Det som är svårt är att veta så jag äter rätt. Som jag har förstått ska de finnas tabeller man kan följa för mer exakt! En sån skulle jag vilja komma över.. :)
Ska försöka goggla och se om jag kan fynda på nätet. Så vill jag hitta mer mellanmål, frukost alternativ m.m

Har iallafall bestämt mig att jag ska inte fuska NÅGOT förrän jag fyller år. Fast då kanske jag kommit igång så bra att de inte är VÄRT de så då kanske jag gör ett helt GI fika bord.. :))) Har ju sett finns massor, parfait går ju att göra t ex..:) Egen glass, så det får nog allt bli så!!
Hann med att gå med hunden igår, in med MP 3 och sen trampa på..:) Nice!! Snart ska jag ta stavar tror jag det är såååå skönt. Blir spännade på Måndag och se om detta gett resultat, tror jag ska be M gömma vågen och bara ta fram den på måndag morgon åt mig, har bestämt mig för vägning en ggn i veckan.
Ska bokföra i hemlighet bara för mig själv...:)

Nåja man ska inte ta ur föör mycket i förskott men ska verkligen försöka nu.
Annara hägrar ju min GP Op.. Den har jag ju i bakfickan för jag orkar inte vara FET mer. E så less på att titta ner i backen och skämmas för mig själv.
Hoppas jag får ett jobb snart med..

Ska uppdarera mer senare måste hämta fislisa på dagis..

Seee Yaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0