Hitta tbax igen..

Så nu har fislisan kommit hem, trött efter sin första dag på dagis på läääänge.
Så där lagomt trotsig, kramig och tjurig som bara en fyraårig tjej kan vara.. ;)
Förresten MIN DOTTER har fått ett kärleks brev??!! Whatta?? Hon ska väl aldrig ha nån kille som tar henne från sin mamma.. ;)
Fast egentligen tycker jag de var vääldigt sött. Kom från en lika ung beundrare som henne när hon var hos sin  pappa.. :)

Idag har jag och Manne varit flitig, han får ju vara hemma eftersom han fortfarande äter sin medecin.
Vi har dammsugit, tvättat, fått undan all tvätt. Varit ute med hundarna och letat skotrar.
På eftermiddagen har vi lirat wii, så kuligt spel de där. Elina är en baddare på bowling. Fast jag var så klart BÄST!!
Fick mig ändå ett gott skratt jag är i samma klass som min sexåring och fyraåring i spel..:) Vi hade inte många poäng från varann.

Nu hägrar snart middagslagning! Blir Broccolig gratäng och goda korvar.. :)

Just nu känns en hel del lite tungt hemmavid, hoppas snart det vänder så man får den där WOW känslan igen. Men man kan inte alltid ha allt på topp ibland måste de rasa ner så man får klättra lite.. =)

OM ni visste hur jag kan sakna en vän mellanåt, en som man kan lite på. Men samtidigt e jag rätt bekväm trivs ju mest hemma.
Därför man saknar dom vänner man redan har, dom som vet hur man är och fungerar. Som tål min dåliga humor och vet att jag kanske inte orkar svara i tele alla kvällar (precis som dom gör mellanåt). Dom som kan titta på en och se när dom behöver komma på en kopp kaffe el dra ut mig på något skoj! El vice versa!

EN SAK ÄR DÅ SÄKER!! LIVET BLIR SÅ MYCKET ROLIGARE DÅ BARNEN ÄR HEMMA!! Även om man skulle vilja slita håret av sig mellanåt då dom är i sitt esse och öronen har tycks fallit av!
MEN ACK SÅ SKÖNT DÅ MAN NATTAR OM DOM, KAN SKRATTA ÅT DAGENS ÖVNINGAR OCH FALLA I GOD SÖMN PÅ NATTEN! FÖR ATT VAKNA MED DERAS BLÅ ÖGON SOM ÄR PIGGA PÅ NYA AKTIVITETER.
E och E Ni är mitt allt.. :)
M älskar dig så de bultar.. :)

Nä alla Ni som orkar läsa, ha en fin kväll för de ska då vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0