Ooooooops!

Var visst en vecka sen sist jag skrev en rad här.. Fy På Mig!!

Vad har hänt sen sist då, jo har fått vick på skolköket =) Tom 10 februari är sååå roligt och Fredag när man jobbar ÄR något heeelt annat än då man bara går hemma, trooo mig.. =)
I helgen är barnen hemms, myspys!!
Ikväll ska M och Emanuel bygga hans bilbana, gissa om pojken längtar?!
Elina och jag får väl göra något annat säkrast hålla sig ur vägen då killarna grejjjar!!
Lördag var de egentligen inplanerat skoter och grillning ute, meeeen e ju så kallt nu..=( Plus att de har ju snöat så mycket att de jag klarar väl int av å köra förrän det har blitt plattat lite..:P

Veckan har bestått av snöö skottning, jobb och de vardagliga. Inge mer intressant än så, tyvärr!
Igår var jag dock på LCHF föreläsning såå intressant. Är ju den kosten jag äter nu...=) Går jättebra för känns ju inte som man bantar direkt.. :)

NU ska jag elda lite i kamin så de blir varmt å gött..

Ha en trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0