SåDÄr, JaMenVisst!!

NU är Fredags städningen till ända, iallafall nästan har ju tvätt att ta hand om. Maskinen går för fullt och tänker inte ge mig förrän den är tom. Kommer bli många halv maskiner då det är så konstig tvätt som ligger å skräpar. Filtar, arbjackor m.m Men nu ska ALLT BORT!!

Medan jag väntar på denna maskin ska jag bege mig och handla lite, vill ha lite ostar till ikväll. Gott att mumma på lite Brie så där på kvällskvisten. Passade på att köpa med mig fläsksvål från willys i Umeå oxå när jag var där. Luktar apa då man öppnar påsen men ger njutning bara att få stoppa ner handen i något..;)

Måste dock erkänna att JAPP har fuskat.. =( Skämms som en hund men de slank ner choklad då jag var i Umeå. FY, FY!! Men bara ta nya tag!! Ska inte dömma mig en ggn på 14 vad e det mot för varenda kväll typ??? Dessutom kommer jag ju visa upp hur mycket jag gått ner/upp på Måndag på Rivstarts listan. Bara erkänna. Dessutom närmar jag mig den tid på månad då mitt sötsug är som värst, undrar om nån vitamin kan hjälpa mot de???
En nackdel då hundarna är sjuk man går inte liksom lika på egen hand. Man bli grymt mycket latare. Längtar till Affe e frisk igen =) Trixan e ju för liten för låååååång promenad.

Hundarna slåss idag som bara den, ena är sur på den andre för dom har varsitt ben dom är som barn. Det ben den andra har ska ju så klart den andra ha! Haha vilken mening.. =)

Vad ska NI mina sköna bönor hitta på i helgen då??
Har då ingen aning om va de blir här.. lika öde som vanligt antar jag. Barnen är hos sin pappa så vi e som ensamma. Men int blir de nå vildare upptåg för de.

Nä nu ska jag ta passutten mot ICA...

Ha en trevlig helg...


Kommentarer
Postat av: Jossan

Helgens nöjen...hmmm. Blir nog en hel del blöjbyten, breastfeeding och vaknätter ;-)

Annars trooor jag att vi ska iväg på en husvisning på söndagen- Robban har sett ett hus han blev omåttligt intresserad av.

Annars blir det nog lite besök från de som vill hälsa på grabbarna.



Kram

2010-01-23 @ 12:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0