Snart kommer dom... =)

BARNEN...:)))) Har ju inte sett dom sen juldagen men snart, snart får jag krama om dom..=) Åhh vad jag längtar ska bli så mys..!! =)

Imorgon börjar jag min diet, denna ggn ska jag inte ge mig.. Har gått med i rivstart ett gäng som satt olika mål på 8 veckor. Toppen tycker jag..:) Man får ju lite press på sig.
Så nu är de blod svett och tårar som gäller.  År så glad åt min mp3 som gör allt mycket roligare då man är ute och går. Jag tycker de är så avkopplande att promenera. Man rensar hjärnan.
Så håll tummarna och TRO på mig ska vi se att jag fixar de. Vill bara höra bra saker nu inte massa negativt för de gör att jag vill tröstäta, man måste ju bryta alla vanor. Svårast är mackor och mjölk..:P

Vad har Ni gjort för kul i helgen då??

Nää nu har jag int ro skriva mer, bara väntar och väääntar!!

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0