Som nybliven (valp) mamma

Har man ju inte all tid i världen å titta in här *Skratt* Nu består ju dagarna av mata och kisspauser.. ;) Nja kanske inte riktigt men nästan är ju som att få en liten bebis.. :) Hon är då snäll men rädd.. Inte så konstigt kanske har ju bara bara varit här i fyra dagar nu. Idag har då jag och Trixi varit på kalas.. :) De gick jättebra och jag fick god tårta och Trixi fick massa klappar och bus. M har ju jour så han höll sig hemma. Ska bli skönt då barnen kommer hem känns som dom varit borta en evighet ju.. =/ Men snaaart, snaaart!! =0) Kylan håller i sig. Tidigare var jag ut med Affe då höll vi på att bli överkörd av en skoter, var ju visserligen mitt fel som tog skoterleden utan reflex väst men gud så fort han körde!! Han knappt få in hunden, såg en lampa sen scvhiss va han framme, kille vart nog lika rädd han för han stanna och utbrast OJ!! Bara erkänna att man inte vant sig att skotersäsongen e på stort G. Nu har fisen vaknat ska ta och roa henne lite..:) Undra va barnen kommer säga då en liten valp bor här?? =) Ha en go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0