Wiiiiiiiiiiinter!!

Så KOM kylan..:) Minus 35 härliga grader just nu.. Har precis varit på en promis med Affe men erkänner jag frös lite.. ;) Fast mest om öronsnibbarna.. :) Trixi vägrar gå ut!! Hon bara springer och sätter sig på en matta på bron.. Svårt när man ska försöka få henne rumsren..:P Idag har jag städat undan julen..:) Bytt gardiner möblerat om lite m.m Kokat hjortronsylt och gräddat våfflor.. :) Det var mums!! Fast just nu känns magen som en uppsvälld bulle el nå sånt. Saknar mina barn så jag blir TOKIG snart.. Tur, Tur att dom kommer hem inom kort. I måndags var jag en sväng till Umeå och hälsa på min kära vän Dessi. Fick ju oxå träffa den sötaste lilla tjej jag sett på länge. Tre veckor gammla Tilda...:) Jag var ju inte alls sugen.. ;) Gud så fin hon var höll i henne med har ju tusan glömt hur man gör.. :) Han med att ranta lite oxå vart lite hundsaker och brandvarnare. Hmm undra va som har hänt med min blogg? Nu finns de inte ens så jag kan göra fet stil el kursiv el nå?? Mysko..!! Tror jag ska byta blogg sida. Nä ska jag mysa i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0