Wohooo!!

Det gav resultat, men jag har varit tjurig.. =0)
3,9 kg har jag gått ner första veckan.. Fast så är de alltid i början rasar man ju, ska bli mer intressant och se vad jag åstadkommer denna vecka.
Pratade med en som lyckats gå ner 60 kg på 18 månader med denna metod! Fattar Ni hur bra gjort de är??=)
Fick i allafall lite tips och råd. Man kan tydligen äta hur mycket man vill bara man äter de feta. Tom utesluta alla grönsker m.m Det värsta är att jag har glömt va de var jag skulle äta för att få i mig vitaminer, men de finns ju på apoteket.. =)
Ska nog köpa en burk!
Man hittar ju ständigt bra alternativ till de man är sugen på om man bara ger sig fan på de. Ikväll ska jag baske mig göra egen glass, grädde och ägg.. :P  Smaksätter de med lite nötter tror jag och VIPS har man mumma.
Och på helgen då man vill ha det där lilla extra goda så är de bara köpa hem mamma goda ostar och mumsa ihjäl sig på.. :P

Annars då??

Tja är sur som faaan, M har köpt en ny fin skoter =( Vill oxå ha=( Ni ska höra ljudet.. :P En 04:a Yamha Rx 1.
I Lördags var vi Älgsjö, körde en sväng till stugan och var ute och grilla på gården.
Emanuel har lärt sig köra skoter heeelt själv min son är bara såå duktig. Gissa om han var stolt??!!
igår var barnen ute nästan hela dagen dom var hos grannarna, där fick manne köra 4hjuling och barnskoter. Han hade såå roligt sen ringde dom och bjöd över oss "vuxna" på kaffe. Barnen fick varm choklad och pizzabullar. Visst har vi bra grannar.. ;)

Jag kommer göra en till förändring i mitt liv inget jag ska skriva ut här. Men har bestämt mig för en viss sak..=0)

På Onsdag åker vi till Umeå Emanuel har ju tid hos läkaren på öron/hals mottagningen. Ska bli intressant höra vad dom säger. Blir skoj träffa Mamma och Ume vännerna med.
Lär väl bli lite shopping med innan man beger sig hem igen.

Nä nu ska jag mysa med fislottan.

Ha en bra dag! För det ska vi! =0)


Kommentarer
Postat av: Laura

Grattis! Än om det är vätska...så har du gjort det! Kommit igång med Rivstarten...fortsatt lycka till! / Laura

2010-01-18 @ 23:20:49
URL: http://trivass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0