Idag kom det...

Brevet jag så länge väntat på. Första September då ska jag göra Gastroskopi efter de får jag veta om jag går vidare i operationskön! Undra vad som kan förhindra att man inte får göra op?!
Vart ändå lite nervös inte för att jag inte vill göra op utan för att göra en gastroskopi.. :P Föra ner nå i halsen??URKEN! Men vill man bli fin får man lida pin..:P
Nån som gjort en gastro??? Hur går de till och huuur mycket känns de?? Hehee!
Nåja steg för steg!! Snart kanske man äntligen ligger där på bordet och gör sitt livs störsa sak (viktmässigt) ska bli så skönt att få komma ner i vikt och kunna leva!

Förutom de så har jag och barnen haft picknik i lekparken idag, myyys! Varit två svängar utanför tivolit där Emanuel stått och tittat och tittat pekat och bestämt vilka karuseller han ska åka. Hoppas bara jag hinner dit innan de stänger på Fredag. Vill se hans lilla mun le el kanske gråta..;) Vem vet då han svischar fram i karusellerna..:P

Nu har jag köpt mig en tidning har tänkt lägga mig och njuta och läsa den kanske lösa lite korsord.
PÅ Lördag morron bär de äntligen av mot BODEN..:)Syrran är redan där snart får man se den lilla trollungen..:P
Och träffa alla vänner. Gud vad roligt..:P
Måndag verkar de bli lite vuxen kväll de behöver jag och Magnus.. :))))) Dessutom får vi ju så trevligt sällskap..:)

Pyssar!

Kommentarer
Postat av: Mamma J

C you soon darling!

2010-07-17 @ 08:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0