Titt Ut!!

Häär e jag!!

Full rulle här.. :P Altanen byggs för fullt... åhh vad de blir bra..:D
Dessutom har vi så trevligt besök då han som bygger med familj stannat här några nätter, det är jättekul.
Jag som är så sällskapssjuk av mig njuter då man får surra av sig lite tjejsnack, familj och lite skvaller och barn m.m
För utom de så jobbar jag, jobbar hela helgen nu så inge vila för mig inte.

Lill vovven har tratt på huvve..=( Hon har så jobbigt i öronen, stackaren! Hoppas snart de vänder inte skoj å gå som en liten kantarell i denna värme.
Men vad göra??

Snart bär de av mot Boden vi åker nästa Lördag, JIPIEEE!!
Har fullt upp med att fixa doppresent..;)
Men störst av ALLT är ju ändå att jag ska få se Moster´s lilla gubbe!! Systrarna, farfar m fru m.m. Längtar så jag dör.
Förutom de blir de Western Farm, besök hos mina tjej vänner och ut och käka med Jossan och hennes gubbe. Ska bli sååå förbaskat roligt att träffa henne/dom igen...:)
Denna ggn känns de väldigt skoj att åka till Boden..:D

Med barnen är de super bra. Dom leker och stojjar och snart fyller ju manne sju år! =0) Så i veckan ska jag baka för kalaset här och i Boden. Lyllo han som får ha party flera dagar.

NU ska jag umgås..!!

Pyssar på ER!






Kommentarer
Postat av: Mamma J

Jaaa nu ÄR det mycket vi har att se framemot med Bodenresan. Så jag håller verkligen med dig att den här gången blir det väldigt skoj att åka upp till Boden ;-P ( och det var ju inte igår haha ).



Kram på er!

2010-07-08 @ 10:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0