Djupare.. ;)

Dock göras mig dagarna långa
Ibland i min gröna berså.
Är jag en av de mycket för många eller en av de mycket för få?

Jag också, skulle man tycka,
kunde väl finna en bro som leder,
om inte till lycka, så bara till vardagsro. 

Nils Ferlin



Oj satt och läste dikter finns så otroligt många vackra hittade såna som var skrivna på bloggar m.m Men har ingen aning om man får "stjäla" dom så låter bli.. Får sitta för mig själv i stället och läsa.
Jag har ju svårt för att prata av mig och få andra att förstå stänger mig gärna inne då tycker jag skriva är ett väldigt bra sätt att få ur sig. El så är de så att när jag känner mig som sämt så orkar jag inte heller prata sen blir de ju bättre och då glömmer man de "tunga".
Livet kan verkligen göra en ett galen ibland.. :P

Pussar på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0