Glad Midsommar och dagen efter..;)

Alla Ni som har/haft ont i huvudet idag, hade Ni inte hellre velat göra som jag och jobba hela midsommar helgen???!! =))) *Skadeglädje enda sanna glädjen*
Hoppas Ni alla haft de mysigt de hade då vi. Vi var ju bjuda på middag. Så skönt bara sätta sig till bords och äta massa gotta..:) Västerbottensostpaj, Nyrökt tunnbrödsmacka, grillat och pot.gratäng till dessert fick vi rabarberpaj..:) MUMMA!!
Små killarna körde fyrhjuling så det stod hääärliga till. Mamma hjärtat hoppade både två ggr av rädsla..:P USCH motorer gör en neeeervig!

Vädret var inge vidare, kallt och blåsigt och regnet stod i backen under nån halvtimme men vad gör de då man sitter under tak med myggtabletter i högsta hugg..:D Och trevligt sällskap! =)

Är då dock ingen värme alls!! Önskade att jag oxå hade en semester på lut, J åker ju till Turkiet i höst, D med  sen var de en annan kompis som ska till en storstad *AVVIS javisst!!
Men va gör de..!! Jag får ju värma mig bland stora kastrullet och slevar..:D

Idag blir de en myskväll med familjen, grillat med dessert. Lär ju bli en hyfsat tidig kväll då man ska va pigg och fräsch imorron..:D

Nåja nu ska jag sätta mig och hugga in!!

Kramar Till ER alla!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Kul med lyckad midsommar!

Kan bara instämma, vi hade det oxå helt underbart ute på Dalarö: åt stor och festlig sillunch, badade, spelade boule och galenpanna och grillade. Sen vickning på småtimmarna och hade det bara så slappt och avkopplande ( visst är det skönt när man själv inte behöver fixa och dona med egen fest hehe ).



KRAM på er fr oss

2010-06-27 @ 10:46:34
URL: http://justask.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0