I`m Alive...

Man är som en smygare när Ni minst anat så dyker jag upp igen... ;)

Har inte haft tid el ork att skriva så mycket på sistone meeeen eftersom jag är så snäll så tänkte jag uppdatera Er lite. Förra helgen gick ju åt till dop och grillfest i umeå en jättetrevlig dag och kväll men var aningen sliten på Söndagen.... =)
Veckan gick i rasande takt med som vanligt tråkiga/jobbiga nyheter men inget kan iallafall ta kål på mig så det så!!
Onsdag kom pappa med fru och stannade till idag, jätteroligt! Har fått FYRA fina badenbaden.. =) Gissa var jag ska sitta i sommar då solen behagar komma fram?! Dock bestämde sig Elina för att följa med morfar och hans fruga hem till Boden, skiiiitunge..;) Så få se när jag ser henne igen hon lär väl flytta dit och bli väldigt bortskämd.. Tomt men vill hon åka måste hon ju få.

Fredag hade vi ju examen för Emanuel gissa om skrotungarna var söööt när dom sjöng på hembygdsområdet, de var en jättefin avslutning. Med tåg från skolan genom samhället till hembyggdsområdet. Började med fanbärare sen kom en orkester efter de kom Drilltjejerna sen tågade niorna och efter dom fiiin klädda niorna så kom dom minst barnen och sen klassvis upp till åttan. Sen var de sång från alla klasser och lite sånt för att sen tåga ner till skolan igen där vi hade ordnat fika för barn med föräldrar som tur var kom de inget regn heller.
För att göra de lite extra speciellt var vi ut och käka sen jag, morfar med frugan och barnen. Såå mysigt!!
Vi hade oxå köpt rosor så Emanuel fick känna sig lite speciell men tror han var lite generad.. ehehhee!!

Igår var sista dagen på hundkursen vi gjorde ett litet examens prov och de klarade hon ju galant. Så få se va vi hittar på nu med lillagumman, kanske spårkurs. Ska dock fortsätta träna henne en stund varje dag är ju så roligt och ger så mycket.

Har säkert hänt massor med men de orkar jag int skriva om nu.
Ska glo tv och pilla naveln!

Just ja har ju fått fot saker från Oriflame så ska ta en lång dusch och peela fötterna.. :P Sen smörja in dom ooooh va dom kommer dofta ljuvligt....


TJING!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ingen dum skolavslutning där inte - lät festligt värre =)

Minns själv när man slutade skolan hur roligt det var att se framemot ett låååångt och skönt sommarlov. Guuu allt kändes ju som en evighet då.

Nu i arbetslivet får man nöja sig med max 5 veckors semester... ( fast nu när man är föräldraledig så har man det lite extra gött över sommaren hehe ).



KRAM

2010-06-14 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0