Jag är Kärring!!

Joo det är saaaaaaaaaant!!
Sitter på youtube och tycker att 
http://www.youtube.com/watch?v=L7oX55QIwN8 är bra... hihi!!
Den är så härligt söt, charmig på någe vis.

Nu ska jag säga en till sak, alla Ni som läser min blogg Ni kan väl berätta en sak om ER själv som Ni tror ingen annan vet så ska jag berätta en om mig. Jag tycker det är mysigt att fika frukost och lyssna på Ring så spelar vi på lördagar.. hihiii!!

Igår var de grillfest på dagis kunde inte bli bättre väder solen sken och rökdoften från grill staden låg tät i luften, alla var på bra humör. Vi hade en liten hitta lek familjevis. Helt klart en mysig kväll.

Idag så har jag laddat upp med en bytta kaffe, ska ta en dusch för att sen bege mig mot Lycksele ska in på dollar och shoppa massa papp och plast saker till Emanuels skolavslutning. Jag är kassör i klassen så då åker man på att handla gör mig inget tycker de är roligt att få vara lite involverad. Sen har jag återigen ett "sånt" möte som suger musten ur en. Men dom måste ju göras. Känns bara som de aldrig tar slut vissa dagar vill jag bara fly..:P Tömma sig själv om allt möjligt men man måste ju för att gå vidare.
Ikväll blir de hundkurs, gå fint i koppel HOPPAS verkligen de funkar..:P För just nu drar hon armen av mig varje ggn vi ska ut och gå. Är lite hon som går med mig och inte tvärtom.. :) Min lill gris!!

FÖRRESTEN var tvungen länka in till en av barnens favoriter just nu
http://www.youtube.com/watch?v=Icv3eUKcjqw LYSSNA OCH NJUT..;) Man blir ju sugen på något iallafall..=)))

Nä nu dags att göra nytta!!
PYSS!!




Kommentarer
Postat av: Jossan

då måste jag oxå vara en kärring haha! och appropå det så gillar jag faktiskt viss dansbandsmusik - kanske ni inte visste ;-) ?! ( lr du visste nog hehe ).



vi med vi med OCH vi ( hela familjen ) lyssnar på Ring så spelar vi på lördamornarna.

Robban tycker det är så förknippat med när han var liten så han har alltid tyckt det varit mysigt att ha radion på då. Nu tycker även jag det är mys åså får man tillfälle att bli lite mer allmänbildad på köpet ;-P

2010-06-02 @ 10:49:33
Postat av: Jennie

Hehee jag är inte ensam asså..:P Nää visst e de ett trevligt program man blir både smart samt man får veta väder och vind över Sverige =)

2010-06-02 @ 11:36:09
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0