Ledig...

Idag är de en ledig dag innan midsommarhelgen som till störst del ska firas på arbetet. Bra med extra pengar lär ju få storhelgsersättning.. ;) Tro mig det behövs för min ekonomi är inte rolig denna månad. Hade behövt alla slantar jag kan få och de har jag behövt dom senaste månaderna.. :( Inga pengar över alls. Dock finns de andra lyckliga själar som har råd boka utlandssemester m.m ...
Det värsta är att jag ska både ha råd med födelsedags presenter och dop presenter och åka till Boden för att fira dop. Men allt löser sig (väl).

Elina har kommit hem med storm steg, inte eeeen lugn stund nu inte. Förstår inte varför hon är så arg hela tiden, tjurigare unge får man leta. Just nu är det krokodil tårar för hon inte får äta GLASS!! Hon har ju inte ens ätit frukost (inge dög) så då får man ABSOULUT INTE GLASS och dessutom är ju klockan bara nio.
Dessutom har hon sovit som en kratta i natt det gör ju inte saken bättre.
Väldigt mysigt hon är hemma hos sin mamma i allafall.. :)))

På midsommar afton ska vi hela familjen plus magnus föräldrar åka ut till Lill Ögda där vi är bjuden på middag. Blir skööönt, inte måsta tänka på något efter man arbetat. Bara kasta sig in i duschen och sen njuta av en förhoppningsvis solig kväll..:) Emanuel ska ha med sin fyrhjuling så han och hans kompis kan köra race..;)
Dom börjar bli stor!

Förresten fick min nya telefon igår men OJ den e avancerad. Hehee!! Blir nog bra då jag fått fundera och känna en stund.. ;)

Nu ska jag luta mig tbax i soffa lite..:)

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0