Måste Skvallra....

Titta vad jag ska få.... hmm funka inte att lägga in en länk
men är i allafall en Ericsson Vivaz Venus Ruby =)))))) Den är så fiiin..:) Massa med finneser och inbyggd GPS..:P Det kan jag behöva..;)
Någon som vet va de kostar att prenumenera på internet i telias nät. Man måste väl kunna betala en summa för att kunna använda den tjänsten el?

Jag måste verkligen bli mer teknisk, fattar inte ens hur man lägger in bilder och skriver text under på bloggen ju.. =( Vill ju kunna lägga in massa med bilder m.m
Sen kan man ju göra de via mobben med..:)

Nä nu ska jag kika vidare på det stundade bröllopet och se om de blir nå kultur natta ikväll, regnet har då upphört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0