Så var de vått igen!

Regn idag men vad gör de då får man ju faktiskt lata utan dåligt samvete på dagen..:)
Ska försöka städa lite inne oxå senare idag och fixa lite annat inför helgen. Vi ska på dop blir jättetrevligt..:)

Fick bra svar på kommentarer igår på mina funderingar finns alldeles för mycket som snurrar mellanåt i min lilla brain. Idag hag jag hunnit fundera på hur man verkligen är konsekvent men ändå rättvis..:P
Försöker verkligen styta upp barnen på ett helt annat sätt än jag gjort. Till viss del har de blivit bättre tycker jag. Elina verkar dock ha kommit i en mamma period igen, tror hon säger mamma 50 ggr bara då man går in i en affär.. :P Försöker inte lyssna men vad gör man då dom skriker MAAAAAAAMMA högt och tydligt efter en..:P HAHA!! Törs inte sätta in henne i bilen för hon har ju börjat trycka och grejja.. Vem vet hon kanske rullar iväg.
Nåja de fixar sig de med, för i dagens samhälle ska man ju fixa allt själv. Man känner sig så ensam men behöver nästan bara trycka in sig på en blogg så ser man att andra föräldrar känner lika.

Skämms lite idag med för jag har glömt bort D`s födelsedag så skickar en stor varm GRATTIS I EFTERSKOTT KRAM!! Jag är totalt hopplös komma ihåg saker och det är sant!!
Nåja får gottgöra allt på Lördag då de e dop för hennes söta lilla barnbarn.

Kramar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0